Iestādes darbība balstīta uz vispārējo izglītības programmu, kas paredz garīgo fizisko un intelektuālo spēju attīstīšanu, ievērojot bērna individuālās attīstības īpatnības un ietver sevī:
•„es” apziņas veidošanu un attīstīšanu
•bērnu sagatavošanu pamatizglītības apguvei sākumskolā
•saskarsmes un sadarbības spēju attīstību
•sadzīves iemaņu veidošanu
•veselības saglabāšanu un nostiprināšanu, fiziskās attīstības veicināšanu
•tikumisko vērtību un ētikas normu apgūšanu
•nacionālās piederības apzināšanos, tautas tradīciju un folkloras apgūšanu
Par bērniem ikdienā rūpējas 30 darbinieki, no tiem 15 pedagogi. Katrā vecuma grupā ar bērniem darbojas 2 skolotājas un auklīte.
Bērniem nedēļā tiek organizētas šādas aktivitātes kā integrētas mācības par bērnam aktuālu tematu:
• sociālā un pilsoniskā mācību jomā
• valodu mācību jomā
• kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību jomā
• dabaszinātņu mācību jomā
• matemātikas mācību jomā
• tehnoloģiju mācību jomā
Bērns apgūst šādas caurviju prasmes:
• kritiskā domāšana un problēmu risināšana
• jaunrade un uzņēmējspēja
• pašvadīta mācīšanās
• sadarbība
• pilsoniskā līdzdalība
• digitālās prasmes
Katru dienu aktivitātēs tiek veicināta arī bērnu lasīt un rakstītprasmes attīstība, 5-6 gadīgajiem lasītprasme un rakstītprasme ir atsevišķas nodarbības.
Labāk raisīties valodai palīdz arī logopēds.
Sākot ar 2024./2025.gadu esam apņēmības pilni turpināt attīstīt mūsu iestādes tradīcijas un ieviest ikdienā mācīšanos, lietderīgi izmantojot resursus pilsētvidē. Esam izvēlējušies ceļu, kas sekmē bērna zināšanu, prasmju un attieksmju attīstību, izmantojot resursus pilsētvidē kā praktisku mācību platformu.
Sasniedzamais rezultāts : bērni ir apguvuši nepieciešamās dzīvesprasmes, attieksmes, zināšanas pilsētvidē, atbilstoši mācību satura programmas mācību jomām.
Lai mērķtiecīgi īstenotu izvēlēto virzienu pedagogi vairākas reizes mēnesī organizē izglītojošas ekskursijas, mācības, pastaigas, nodarbības ar Liepājas sporta organizācijām, muzeju, Dabas māju, STEM māju, tās pielāgojot apgūstamajām prasmēm un tematiem.
